
Готові зробити свій бізнес стійким до будь-яких викликів?
Відчуваєте, що витрачаєте надто багато часу та ресурсів на рутинні операції?
Шукаєте ефективні рішення для вашого продуктового магазину?
Приєднуйтесь до нашого вебінару та дізнайтесь, як автоматизація може забезпечити стабільність та зростання вашого бізнесу в умовах невизначеності!
Як автоматизація обліку товару допоможе тримати весь асортимент під контролем, що забезпечує точність і оперативність у роботі?
Як ефективно контролювати доходи, щоб завжди знати, скільки ваш бізнес заробляє?
Як організувати роботу під час блекаутів, щоб залишатися на зв'язку навіть у найскладніші моменти?
Відповіді та практичні поради отримаєте на вебінарі від досвідчених експертів ритейлу, які допомогли сотням бізнесів успішно автоматизувати свої процеси.
Реєструйтеся вже сьогодні і відкрийте нові можливості для управління вашим магазином 24/7!
Викладач
ПРОГРАМА
Автоматизація обліку товару
Організація роботи магазину в умовах блекаутів
Як контролювати і знати скільки ти заробляєш
Мінімізація помилок (штрафів) завдяки програмному забезпеченню

ЧОМУ ВАРТО ДОЛУЧИТИСЬ ДО ВЕБІНАРУ?

Практичні поради та інструменти
Ви отримаєте конкретні рекомендації та покроковий план дій, які можна відразу застосувати для покращення роботи вашого магазину. Ви зможете заощаджувати час та ресурси, роблячи бізнес стійкішим до зовнішніх викликів

Можливість задати питання в реальному часі
Вебінар інтерактивний, тому ви зможете отримати відповіді безпосередньо від спікера саме на ті питання, які є найважливішими конкретно для вашого бізнесу та формату. Ви зможете уточнити всі деталі впровадження автоматизації, які допоможуть уникнути поширених помилок і швидко досягти бажаних результатів

Безкоштовна участь
Ви отримуєте доступ до цінної інформації абсолютно безкоштовно - ми прагнемо зробити цей вебінар доступним для всіх, хто хоче покращити свій бізнес і підготувати його д о викликів нестабільного середовища


Організатори


